Odpowiedzi

2010-01-19T18:50:10+01:00
Ponieważ kiedyś ty będziesz potrzebować pomocy i ta osoba której pomogłaś pomogą tobie
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:50:32+01:00
Należy pomagać innym, gdyż wtedy mamy szansę uszczęśliwić i wywołać uśmiech na twarzy człowieka. Powinniśmy pomagać potrzebującym, gdy tylko możemy, gdyż nie wiadomo, jak potoczą się nasze losy. Jest prawdopodobieństwo, że i my kiedyś będziemy w potrzebie. Będąc dobrym człowiekiem, znajdziemy kogoś, kto i nam pomoże.
6 4 6
2010-01-19T18:50:50+01:00
Człowiek pomagając innym w miarę swoich możliwości poprawia swoje samopoczucie i czuje się potrzebny.Jak mówi przysłowie trzeba kochać bliźniego jak siebie samego.
2 4 2