Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:59:03+01:00
Człowiek może włączyć się w zbawcze dzieło Jezusa Chrystusa poprzez materialne pomaganie misjonarzom. Jeśli ma możliwość to sam może ewangelizować innych. Każdy powinien pomodlić się za tych, którzy nie znają jeszcze Jezusa i za tych, którzy głoszą Jego Słowo.

Człowiek może włączyć się w zbawcze dzieło Jezusa Chrystusa poprzez
-chodzenie do kościoła
-przyjmowanie komunii św.
-modlenie się
-pomaganie bliźnim
-należenie do jakiejś grupy parafialnej
24 1 24
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T17:39:07+01:00
Człowiek mający wysokie stanowiska może przeznaczać pieniądze na fundację. Księża i siostry zakonne mogą pomagać w różnych krajach , gdzie ludzie potrzebują pomocy. Możemy zbierać nawet po 25 groszy i wrzucać je do skarbonki , które dają nam siostry zakonne i na koniec tej akcji oddać im ten skarbonki. Ludzie powinni głosić Słowo Boże częściej i mówić o wielkich czynach Jezusa i o Panu Bogu.My dzieci możemy pomóc w następujący sposób przez modlitwę w której będziemy prosić o zdrowie potrzebujących i o inne potrzebne łaski. Poprzez szanowanie innych osób. Uczęszczanie we mszy świętej. Przyjmowanie Jezusa do serca. Poprzez spowiedz. I nie tylko wtedy możemy pomóc potrzebującym , ale być w przyjazni z Panem Bogiem.
4 4 4
2010-02-01T19:14:36+01:00
Wystarczy chodzi do koscioła i spowiadac sie , traktowac religie jak cos dobrego a nie ze ide do kosci9oła bo rodzice mi kazą
40 1 40