Odpowiedzi

2010-01-19T18:52:20+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:54:03+01:00
Temp. powietrza zależy od:
* szerokości geograficznej,
* prądów morskich,
* zachmurzenia,
* rozmieszczenia ladów i oceanów,
* ukształtowania powierzchni,
* cyrkulacji atmosferycznej,
* rodzaju podłoża,
* szaty roślinnej (cień)
21 4 21
2010-01-19T18:54:13+01:00
- szerokości geograficznej
- wysokości nad poziomem morza
-prądów morskich
-od ruchu mas powietrza
-od ilości dwutlenku węgla w atmosferze
-od klimatu
7 3 7