Uzupełnij równania reakcji wpisując odpowiednie substancje i współczynniki:
a) ...Fe²O³+...CO = ...Fe+...
b) ...PbO+...C = ...Pb = ...


UWAGA!: przy Fe ta dwójka u góry powinna być na dole. tak samo przy O. W wykropkowane miejsca trzeba wpisać te substancje i współczynniki.

Mam nadzieję , że mi pomożecie ! ;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:55:09+01:00
Witaj

Fe2O3 + 3 CO = 2 Fe + 3 CO2
2 PbO + C = 2 Pb + CO2

Pozdrawiam
czarnadziura
2010-01-19T18:56:26+01:00
Fe²O³+3C0 = .2Fe+.3CO₂
b)2PbO+C = ...2Pb + CO₂