Odpowiedzi

2010-01-19T18:55:39+01:00
Prosta prostopadła-no to moja definicja jest taka ,,prosto pada na drugą prostą" czyli,że między 2 prostymi musi się ułożyć kąt 90 stopni
prosta równoległa-czyli,że 2 proste leżą równo tak jak tu: || leżą równo i tyle xD
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:56:59+01:00
Pr. prostopadla- to taka, która przecina się z inną prostą pod kątem prostym

Proste równoległe to dwie proste, które są położone prosto obok siebie
62 4 62
2010-01-19T18:57:05+01:00
Prosta prostopadła pada prostopadle na drugą prostą natomiast prosta równoległa pada równolegle do drugiej prostej
25 3 25