Odpowiedzi

2009-09-29T20:10:39+02:00
A.Zasady higieny w zyciu codziennym i podczas wysilku fizycznego.
1.Zawsze przed posiłókiem i po posiłku myj ręce.
2.Codizennie dwa razyy dziennie myj zęby.
3.Po w-f ( lub po wysiłku fizycznym ) należy popsikać się dezendorantem lub umyś się ,żeby ne śmierdzieć.

b. Wpływ wysiłku fizycznego na młody organizm.
1. Dodaje siły.
2. Lepiej krew płynie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-29T20:46:16+02:00
2)Ruch i wysiłek fizyczny prowadzą do wielokierunkowych zmian w organizmie człowieka. Mogą to być zarówno zmiany korzystne jak i niekorzystne, w zależności od tego, czy rodzaj i natężenie ruchu dopasowane są do wieku i możliwości osoby ćwiczącej. Ma to szczególne znaczenie w przypadku dzieci i młodzieży, ponieważ ich organizmy są na etapie ciągłej przebudowy i rozwoju.

Jednakże rola ruchu jest w tym okresie nie do przecenienia. Odpowiednio dobrany wysiłek fizyczny wpływa na prawidłowy rozwój narządów i układów, ma znaczenie korygujące na przykład przy wadach postawy, nie jest również bez znaczenia dla prawidłowego rozwoju psychologiczno-społecznego dzieci i młodzieży (pokonywanie lęku, rywalizacja i współzawodnictwo, praca zespołowa itd.).
1 5 1
2009-09-29T20:47:39+02:00
Napewno higiena osobista (mycie rak po skorzystaniu z toalety i przed kazdym posilkiem ... mycie zebow po kazdym posilku. zmiana bielizny.. kapiel przynajmniej 2 razy dziennie
1 4 1