- Hey ! Tomorrow's Saturday . Let's do something togeths .
- Ok . Have you got any good ideas ?
- How about going to an American football match ? The London Mets are palying tomorrow afternoon .
- You're kidding ! American football - in England ?
- Where are they playing ?
- At London Arena at therre o'clock.
- That's great idea. Hey, Storm! What are you doing tomorrow ? Can you come to the match ?
- No, I'm afraid I can't . I'm working at the Hot Spot.
- What's the Hot Spot ?
- It's burger bar. I'm a waiterss there on Saturday /
- A burger bar ! Can I get a job there to ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T19:01:26+01:00
- Hej! Jutro sobota. Zróbmy coś fajnego.
- Ok. Czy macie jakieś dobre pomysły?
- Może jednak do amerykańskiej piłki nożnej? Londyńscy Mets sgrają jutro po południu.
- Jesteś zabawny ! Amerykańska piłka nożna w Anglii?
- Gdzie oni grają?
- Na Londonskiej Arenie o 3 godzinie.
- To świetny pomysł. Hej, Storm! Co robisz jutro? Możesz przyjść na mecz?
- No, jestem przestraszaony, ja nie potrafię. Ja pracuję wtedy w pracy.
- w jakiej pracy?
- To bar Burger. Jestem kelnerem tam w sobotę .
- Bar burger! Czy można dostać pracę tam?


proszę o naj !!
2010-01-19T19:05:48+01:00
Cześć ! jutro jest sobota . zrobmy cos razem.
- ok. czy masz jakies dobre pomysly?
- co powiesz mecz footbolu amerykańskiego? London Mets grają jutro po poludniu.
- chyba zartujesz ! footbol amerykanski - w Anglii?
- gdzie oni grają?
- na London Arena o trzeciej
- to wspanialy pomysl, hej, Storm ! co jutro robisz? chcesz iśc na mecz?
- nie, obawiam się, że nie mogę. pracuje w Hot Spot.
- co to jest Hot Spot?
- to jest burger bar. jestem kelnerem w soboty
- burger bar! czy ja tez moge tam dostac prace?