Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Rojs
  • Początkujący
2009-09-29T20:04:48+02:00
- Nie mógłby porozumiewać się z innymi ludźmi za pomocą mowy.

- Ciężko byłoby w jakikolwiek sposób dogadać się z drugim człowiekiem.

Napisz tak a na pewno nie będzie źle ;)

Pozdrawiam.
10 3 10
2009-09-29T20:10:10+02:00
1.Nie mógłby powiedzieć gdzie jest pożywienie (mięso).
2.Podczas wędrówki nikt by nie wiedział dokąd idą,rozkazy(strategia).
3.Budowa domów (jaki on ma być,materiał).
4.Pomoc(uszkodzenie).
5.Nie mógłby ostrzec przed zagrożeniem.
Myślę że tyle wystarczy no chyba że to ma być referat musisz szukać na WWW.
13 3 13