Zad1
Tomek ma x lat. Brat jest od niego starszy 2 razy, a siostra o 2 lata.
a) Zapisz wiek rodzeństwa Tomka
b) Zapisz, ile lat maja w sumie wszyscy troje
zad 2
na parkingu stoi a samochodów osobowych i b rowerów.
a) ile w sumie jest kół(nie liczymy kół zapasowych)
b) jeden samochód opuścił parking. ile teraz jest w sumie kół

dziękuje z góry za szybkie zrobienie wystawie naj leprze zadanie

3

Odpowiedzi

2010-01-19T19:01:50+01:00
2x - Wiek Brata
2+x - Wiek Siostry

x+2x+(2+x) - Wiek wszystkich

10 3 10
2010-01-19T19:02:07+01:00
X - wiek Tomka
2x - wiek jego brata
x + 2 - wiek siostry

Brat 6 siostra 5
b) 14 lat wszyscy

2
a)16
b) 12

prosze ! ;p
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:02:09+01:00
A)2x-wiek brata
x+2-wiek siostry
b)x+2x+x+2=4x+2
zad.2
a)4a+2b
b)4a-4+2b
LICZE NA NAJ:**
30 4 30