Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:06:43+01:00


P=ah/2

a=4cm
h=6cm

P=4*6/2
P=12cm²

Teraz z tw. pitagorasa obliczymy przeciwprostokątną (c)
4²+6²=c²
16+36=c²
c²=52
c=2√13cm

Obliczamy obwód:
L=4+6+2√13
L=(10+2√13)cm
2010-01-19T19:08:14+01:00
Pole:

a = 4
b = 6

P = a × b
P = 4 × 6
P = 24 cm ²

Obwód:

O = a + b + x

x² = 4² + 6²
x² = 24 + 36
x = √60

O = 4 + 6+ √60
O = 24 + √60 cm

2010-01-19T19:15:06+01:00
4²+6²=c²
16+36=c²
c²=52
c=pierwiastek z 52
c-przeciwprostokątna
P=½*4*6=12cm
O=4+6+pierw.z 52=10+pierw.z 52