Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:08:18+01:00
Rusyfikacja to zmuszanie kogoś do uczenia się j.rosyjskiego,tak robic z człowiekiem aby był podporzatkowany rządowi rosyjskiemu.Nie umiem ci już więcej napisac na ten temat.


Rusofil - zwolennik, sympatyk tego, co rosyjskie
5 5 5
2010-01-19T19:08:56+01:00
Rusyfikacja-proces przyswajania lub celowego narzucania, w którym państwo rosyjskie dążyło do wynarodowienia poprzez stopniowe narzucanie rosyjskiego

rusofil-sympatyk tego, co rosyjskie
Też to właśnie teraz przerabiam ;**
3 5 3