Odpowiedzi

2010-01-19T19:09:39+01:00
Nadmuchałam balony, rozwiesiłam serpentyny i zrobiłam zakupy, ale niestaty zapomniałam o owocach! Proszę, kup je i rozpakuj zakupy. Wrócę za 30 minut.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:24:24+01:00
Unfortunately, I has not found honor of worship of may in house you, but it know it for performance that that everything there is make already, it will suffice will enough else balloon attach and bring feed from kitchen. So, please, ask cie as it can piles some certain fruits else, you have money on in my chamber peace on table.I will come hours too semi. Kaja

dołączam polskie tłumaczenie ;) zawsze się przydaje.

cześć Maja niestety nie zastałam cię w domu , ale co do imprezy to wiedz że wszystko jest już zrobiłam, wystarczy jeszcze zawieśić balon i przynieść jedzenie z kuchni. a tak proszę cie jak byś mogła to kup jeszcze jakieś owoce ,pieniądze masz na stoliku w moim pokoju.
wrucę za pół godziny.
Kaja