Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T19:10:03+01:00
- Chodzi oto, że nić wyprowadzi cię z problemu x D
- Ma ono , ponieważ ktoś ? szedł do labiryntu aby zabić minotaura i Ariadna dała mu nić zeby sie nie zgubil xD
61 4 61
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:13:10+01:00
Nić Ariadny - W przenośni oznacza sposób wybrnięcia z zawiłej sytuacji. Pomoc, wskazówka, rozwiązanie trudnego problemu.

w mitologii greckiej kłębek nici, który Ariadna podarowała Tezeuszowi, aby mógł wydostać się z labiryntu po zabiciu Minotaura.
10 4 10