Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:21:03+01:00
Pp=5x3:2=4dm2
Lp=10dmx4dm=40dm
H=6cm
Pb=400cmx60cm=24000cm2
Pc=2x4dmx2400dm=9600dm2
V=40cm2 x 6cm=240cm3
1 5 1
2010-01-19T19:21:42+01:00
A = 10dm
h ( wysokość podstawy) = 6dm
H (wysokość graniastosłupa) = 6cm (nie wiem, czy przypadkiem tam nie mało być dm)
Pp (pole podstawy) = 10dm × 6dm = 60dm²
Lp (obwód podstawy) = 4 × 10dm = 40dm
W przypadku decymetrów:
Pb (pole powierzchni bocznej) = 40dm × 6dm = 240dm²
W przypadku centymetrów:
Pb (pole powierzchni bocznej) = 400cm (40dm) × 6cm = 2400cm²
W przypadku decymetrów:
V (objętość) = 60dm² × 6dm = 360dm³
W przypadku centymetrów:
V (objętość) = 600cm² (60dm²) × 6cm = 3600cm³

Mam nadzieję, że pomogłam.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T19:25:50+01:00
Pp=4dm2
Lp=40dm
H=6cm
Pb=24000cm2
Pc=9600dm2
V=240cm3


1 5 1