Przetłumaczyć :
The sea otter (Enhydra lutris) is a marine mammal native to the coasts of the northern and eastern North Pacific Ocean. Adult sea otters typically weigh between 14 and 45 kg (30 to 100 lb), making them the heaviest members of the weasel family, but among the smallest marine mammals. Unlike most marine mammals, the sea otter's primary form of insulation is an exceptionally thick coat of fur, the densest in the animal kingdom. Although it can walk on land, the sea otter lives mostly in the ocean.

2

Odpowiedzi

2010-01-19T19:14:37+01:00
Morze (morski) *otter* (*Enhydra* *lutris*) jest marynarka (morski) *mammal* tubylec do wybrzeży północnego i wschodniego Północnego Oceanu Spokojnego. Dorosły morze (morski) *otters* typowo ważą między 14 i 45 kg (30 do 100 *lb*), wyrabiający (stworzenie) one (oni) najciężsi członkowie *weasel* rodzina (rodzinny), ale wśród najmniejszej marynarki *mammals*. Niepodobny (odmienny; w przeciwieństwie do; w przeciwieństwie do) najwięcej (najbardziej; największa część) marynarka (morski) *mammals*, morze (morski) *otter's* pierwotny kształt (formularz) izolacji jest wyjątkowo grubą płaszczem futra, *densest* w zwierzęcym królestwie. Chociaż to może iść (chodzić) na ziemi, morze (morski) *otter* życia głównie w oceanie.




Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:26:05+01:00
Wydra morskiea (Enhydra lutris) jest rodzimych ssaków morskich na wybrzeżach północnej i północno wschodniej części Oceanu Spokojnego. Dorosłe wydry morskie zwykle ważą od 14 do 45 kg (30 do 100 funtów), czyniąc z nich najcięższe z rodziny łasic, ale wśród najmniejszych ssaków morskich. W odróżnieniu od większości ssaków morskich, wydry morskie podstawową formą izolacji jest wyjątkowo gruba warstwa futer, gęsta w królestwie zwierząt. Choć może chodzić po ziemi, wydra morskia mieszka głównie w oceanie.