Odpowiedzi

2010-01-19T19:19:15+01:00
Sukces dla czlowieka jest najwazniejszy trzeba zrezygnowac z swoich ulubionych rzeczy poniewaz nie ma na to czasu sukces psuje relacje z bliskimi osobami gdyz cieszymy sie swoja slawa a zapominiamy o przyjaciolach ktorzy byli nam najlblizsi
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:24:25+01:00
Często zdarza się tak,że poprzez karierę zapominamy o tym co najważniejsze,czyli o swoich bliskich,znajomych,a nawet rodzinie.Jestesmy tak zajęci pracą i dochodami z niej czerpanymi,że nawet tego nie zauważamy.Czasami,aby osiągnąć zamierzony cel trzeba z czegos lub z kogoś (np.z chłopaka)zrezygnować dla pięniedzy lub sławy.Sława często się przydaje ma się wtedy dużo pieniędzy i wszystko czego się zapragnie.Wszystko?Raczej nie.Nie ma się najważniejszego,a mianowicie kogoś kto cię wspiera i jest z tobą na dobre i złe.Niektórzy sławni ludzie mają problemy ze zdrowiem.A więc czy na pewno dobrze jest mieć tyle kasy?Podsumowując po co komu pieniądze i sława skoro brak mu bliskich i zdrowia którego nie da się kupić.
18 4 18