Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T19:18:50+01:00
Obserwaja ze wspólczesnego świata.
bo ludzie uwazaja sie za chrzescijaninów a tak aprawde tylko w niedziele chdza do koscioła i mysla ze to jau dobry chrzescijanin i to im wystarczy
a nie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:22:30+01:00
Chodzi o to źe nasza wiara jest bez uczynków martwa.
Kiedy mówimy że jesteśmy wierzący ale nie praktykujący - to są brednie. Nie można być wierzącym i nie praktycjącym. Każdy nasz uczynek powininen przypominać o tym że jesteśmy wierzący. Nie można wierzyć bez czynów pokazujących to że wierzym, tak sądze.