Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:21:06+01:00
Dobszyńska Lodowa Jaskinia - jedna z najciekawszych jaskiń w Słowacji. Bogata szata lodowa, grubość jego pokrywy sięga 22 m. Długość korytarzy wynosi 1400 m.

Sucha Bela - roklina o długości 3,5 km z licznymi wodospadami

Havrania skala - najbardziej znany punkt widokowy na Słowacki Raj, Niżne Tatry i Tary Wysokie,
1 5 1
2010-01-19T19:22:59+01:00