Odpowiedzi

2010-01-19T19:24:25+01:00
0.25 * 1.84 = 0.46 km
0.46 * 10/8 = 0.575 km

ODP: Z kościoła do stacji jest 0.575 km . Pozdro :D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:24:37+01:00
1,84km / 4 = 0,46km
0,46km - 4/5
0,115 km - 1/5
0,575 km - 5/5
Odp. Z kościoła do stacji jest 0,575 km.
1 5 1
2010-01-19T19:24:54+01:00
1/4 * 1,84= 0,46km
0.46km=0,8
0,575km=1
Odległość to 575 metrów

Pozdrawiam proszę o naj i 5 gwiazdeczek
1 5 1