302 PKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NAPRAWDĘ WARTO :)

ZRÓB PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ NA TEMAT "MOJE DOŚWIADCZENIE" Z FIZYKI
NA POZIOMIE 1 GIMNAZJUM, ŻEBY NIE BYŁO JAKIES ZAMOTANE xD

MA TAM ZNAJDOWAĆ SIĘ:
- PRZYRZĄDY POTRZEBNE DO WYKONANIA DOŚWIADCZENIE
- PRZEBIEG DOŚWIADCZENIA
- WNIOSEK DOŚWIADCZENIA

JEŚLI MACIE MOŻE GOTOWĄ TAKĄ PRACĘ, LUB DLA MNIE ZROBICIE!!! TO NAPISZCIE MI NA PRIV. I JA PODAM E - MAIL I DAM NAJJ!!! ;) ZACHĘCAM DO ROBIENIA


UWAGA! PRACA MOŻE BYĆ Z INTERNETU ;) BYLE BY NA TEMAT :-)

2

Odpowiedzi

2010-01-20T11:55:36+01:00
Mam nadzieję, że Tobie się spodoba ;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T13:33:32+01:00
Sory, że tu wrzucam, ale mi mail nie działa.
1 5 1