Odpowiedzi

2010-01-19T19:25:45+01:00
Dzialalnosc gospodarcza czlowieka polega na tym ze

czlowiek aby miec z czego zyc musi hodowac rozne zwierzeta uprawiac role musi ciezko pracowac aby utrzymac swoja rodzine
2010-01-19T19:25:47+01:00
Działalnością gospodarczą jest zarobkowa działalność wytwórcza, handlowa, budowlana, usługowa oraz poszukiwanie, rozpoznawanie i eksploatacja zasobów naturalnych, wykonywana w sposób zorganizowany i ciągły. Podstawa prawna: art. 2 ust. 1 Prawa działalności gospodarczej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:30:23+01:00
Działalnością gospodarczą to zarobkowa działalność wytwórcza, handlowa, budowlana, usługowa oraz poszukiwanie.

Cechą charakterystyczną działalności gospodarczej jest „zarobkowość”. Aktywność człowieka, która nie służy zwiększaniu jego bogactwa, nie jest działalnością gospodarczą, nawet gdyby jej przejawem było wytwarzanie dóbr lub świadczenie usług.