Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T19:26:12+01:00
Obejrzałam spektakl w teatrze na podst. filmu : " High School Musical ". Musical był fajnie zrobiony. Było dużo śpiewu, tańca i rozrywki. Był bardzo ciekawy. Ludzie oglądali go z zainteresowaniem. Bardzo zaciekawiły ich słowa piosenek oraz ruchy taneczne. Polecam ten spektakl, ponieważ jest bardzo ciekawy oraz lepszy od filmu xD
2 4 2
2010-01-19T19:27:40+01:00
Ostatnio obejrzałam film pt " ..................." autorstwa ......... . film ten zawierał elemety muzyczne oraz taneczne .
film ten opowiadał o ................................................................................................. . najbardziej podobała mi się aktorka wcielająca się w role ................ .
ten film był bardzo ciekawy film i polecam wam jego obejrzenie .
1 3 1