Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T19:29:22+01:00
Swietoanie: zostawianie posiłkow dala zmarłych przodków

cel dziadów: pokazanie innych zwyczajów tradycji

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:35:02+01:00
1. pozostawienie na grobach zmarlych jedzenia i picia
2. celem tej lektury jest to aby pokazac nam inne tradycje., i przestroga dla nas zebysmy nie byli tacy jak aniolki,widmo zlego pana,zosia
1 5 1