1. Symbol religii chrześcijańskiej
2. Główne źródło wiary chrześcijańskiej
3. Kraina w której mieszkali Izraelici
4. Uczeń Jezusa Chrystusa
5. W starym testamencie nazywano tak Izraelitów
6. Uczony nauczyciel żydowski
7. Wyprowadził naród żydowski z niewoli egipskiej
8. Religia żydowska
9. Dom modlitwy żydów
10. Imię boga izraelitów
Pomocy proszę ;(

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:33:09+01:00
1.krzyż
2.miłość
3.Kanaan
4.apostoł
5.Hebrajczycy
6.Rabin
7.mojżesz
8.judaizm
9.synagoga
10.Jahwe
7 3 7
2010-01-19T19:36:48+01:00
1.Symbol religii chrześcijańskiej - krzyż
2. Główne źródło wiary chrześcijańskiej- biblia,miłość
3. Kraina w której mieszkali Izraelici -w Kanaanie
4. Uczeń Jezusa Chrystusa - Apostoł
5. W starym testamencie nazywano tak Izraelitów - żydami
6. Uczony nauczyciel żydowski - rabin
7. Wyprowadził naród żydowski z niewoli egipskiej- mojżesz
8. Religia żydowska- Judaizm
9. Dom modlitwy żydów-synagoga
10. Imię boga izraelitów -Jahwe


9 4 9