Odpowiedzi

2010-01-19T19:34:11+01:00
Ob=2a+2b
Ob=2×2+2×31\2
Ob=4+7
Ob=11

P=a×b
P=2×31\2
P=7
____________________________________________
x - znak mnożenia
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:35:13+01:00
P=ab
O=2a+2b

P=2*3½
P=2*7/2
P=14/2
P=7

O=2*2+2*3½
O=4+2*7/2
O=4+14/2
O=8/2+14/2
O=22/2
O=11
1 5 1
2010-01-19T19:35:20+01:00
P = a x b
P = 2 x 3 i 1/2 = 2 x 7/2 = 7cm2
Obw = 2a + 2b
Obw = 2 x 2 + 2 x 3 i 1/2 = 4 + 2 x 7/2 = 4 + 7 = 11cm
3 3 3