Gdyby 4 osoby przeszły z partii Cymbałków do Partii Trabek obiepartie liczyły by tyle samo członków gdyby z partii trabek 4 osoby przeszły do partii cymbałków to w cymbałkach było by 3 razy wiecej członków niz w trabkah ile osób nalezy do trabek?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T20:28:07+02:00
X - partia Cymbałków
y - partia trąbek

x-4=y+4
x+4=3(y-4)

x-4=y+4
x+4=3y-12

x=y
y+4=3y-12

x=y
y-3y=-12-4

x=y
-2y=-16 / :(-2)

x=y

y=8
x=8
16 2 16
2009-09-29T20:32:10+02:00
X partia cymbalow
y partia trąbek

x-4=y+4
x+4=3(y-4)
x=y
y+4=3y-12
2y=16
y=8
x=8
9 3 9