Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:45:49+01:00
(miejscowosc) (data)

Drogi (imie kolegi)
Cześć. Tak jak obiecałem napisałem do Ciebie list.
Chciałbym Ci opowiedzieć o moich planach na ferie.
W tego roczne ferie mam zamiar pojechać w góry, do Zakopanem.
W pierwszym dniu przyjazdu chciałbym zwiedzić Krupówki oraz Gubałówke.
Wieczorem z chęcią wybrałbym sie do góralskiej chaty posłuchać śpiewu.
Następnego dnia z wielkim zainteresowaniem poszedłbym na Szlak Gąsienicowy, nad Czarny Staw oraz nad Morskie Oko.
W górach chciałbym spędzic 3 dni, gdyż ostatniego dnia zwiedziłbym wille Karola Szymanowskiego.
Po powrocie z gór moglibyśmy iść razem na lodowisko oraz do kina.
Moi rodzice planują zrobić kulig , więc z chęcią Cię zaproszę.
Czekam na Twoją odpowiedź co do kuligu.
PS. Mam nadzieję , że Twoje ferie będą również udane co moje.
Pozdrawiam
(twoje imie)
2 4 2
2010-01-19T19:49:12+01:00
(miejscowosc) (data)

Drogi (imie kolegi)
Cześć. Obiecałem napisać do Ciebie list.
Chciałbym Ci opowiedzieć o moich planach na ferie.
W tego roczne ferie mam zamiar pojechać (miejsce).
W pierwszym dniu ferii chciałbym zwiedzić (co).
Wieczorem z wybrałbym sie do góralskiej chaty.
Następnego dnia z w zainteresowaniem poszedłbym na (Gdzię) .
W górach chciałbym spędzic tydzień dni, gdyż ostatniego dnia zwiedziłbym wille Karola Szymanowskiego.
Po powrocie z gór moglibyśmy iść razem na lodowisko .
Moi rodzice planują zrobić kulig , więc z chęcią Cię zaproszę.
Czekam na Twoją odpowiedź co do kuligu.
PS. Mam nadzieję , że Twoje ferie będą również udane co moje.
Pozdrawiam
(twoje imie)
1 3 1