Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:42:31+01:00
miejscowość, data
Drogi Zeusie!
Zapewne wiesz jak bardzo ważna jest dla mnie moja córka-Kora. Bardzo bym Cię prosiła, abyś okazał mi dobre serce i oddał jednego z najważniejszyh dla mnie członków mej rodziny. Zrozumiem jak będziesz chciał się z nią widywać. Prosze Cię tylko o jedną rzecz. Mam nadzieje, że okażesz skruche i oddasz mi moje dziecko. Wiedz również, że zawsze będę starałą się ją odzyskać.
Demeter
3 3 3
2010-01-19T19:43:44+01:00
List od Demeter do Zeusa .

`Drogi Zeusie, pragnę cie powiadomić że, oczekuje zwrócenia mojej córki, ponieważ została ona uprowadzona przez twojego brata .
Bardzo mi przykro, ale szczęście twojego brata musi się skończyć .
żądam powrotu mojej córki do domu !
Nie wytrzymam tego dłużej .
Czekam na twoja odpowiedź, i mam nadzieję że, przyznasz mi rację i oddacie mi córkę !

Z poważaniem Demeter .
2 3 2