Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:40:03+01:00
1. wstęp (wyjaśnienie co i jak)
2. opisanie (rzeczy, krajobrazu)
3. opisanie uczuć z nim związanych
4. moja ocena.
5.zakończenie
W tych 5 punktach możesz umieścić tyle ile chcesz
41 3 41
2010-01-19T19:40:53+01:00
1.We wstępie napisz co opisujesz,gdzie się znajduje to,i troche informacji o tym np.napisz jaka pora roku jest,dlaczego akurat to miejsce opisujesz
2.Napisz co się tam znajduje,ogólnie opisz krajobraz
3.własne zdanie,czy ci sie podoba czy nie i dlaczego
48 4 48