Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:44:35+01:00
Władca może zlikwidować państwo i ogłosić jego upadek ale naród to ludzie a nie tylko tereny które się posiada i zajmuje.
Naród może zawsze istniec i trwac nie potrzebne nam do tego prawne udowodnienia ,tworza go religia,kultura i oczywisc my mieszkancy
5 4 5
2010-01-19T19:54:10+01:00
Likwidacja państwa nie musi oznaczać upadku narodu,ponieważ naród to nie same państwo.Naród składa się z kultury,historii i języka.Jeśli ludzie będą o tym pamiętać to ich naród nie zginie nawet poprzez zniszczenie państwa.