Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:42:22+01:00
Nie równoważą się bo mają przeciwne zwroty.
2010-01-19T19:42:55+01:00
Tak poniewaz zasana mowi :
jezeli cialo a dziala pewna sila na cialo b to te 2cialo dziala ta sama sila co te 1cialo, ma ten sam kierunek lecz przeciwny zwrot;)

Tutaj sie klania jedynie zasada dynamiki wsyztsko ci w niej pisze
1 5 1
2010-01-19T19:45:06+01:00
Nie Bo Każda Z Tych Śił Działa na inne ciało : P
1 1 1