Odpowiedzi

2010-01-19T19:49:25+01:00
Keukenhof jest to wiosenny ogród na terenie Holadnii, w którym możemy zobaczyć ok. 7 milionów przeróżnych gatunków tulipanów, żonkili, hiacyntów. Warto wspomnieć że ma on ok. 32h i ponad 50 lat. Co roku natomiast przyjeżdżają tu masy turystów z całego świata by zobaczyć te wspaniałe i atrakcyjne okazy kwiatów . Założony został w 1949 z inicjatywy ówczesnego burmistrza Lejdy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:55:41+01:00
Keukenhof znajduje się w Holandi, a dokładniej w Lisse. Jest to największa na świecie wystawa tulipanów i jeden z najpiękniejszych ogrodów na Ziemi. Ten ogród otwarty jest od końca marca do drugiej połowy maja. Nie trzeba być miłośnikiem i znawcą sztuki ogrodowej, by zachwycić się tym miejscem. Przecież na każdym zrobią wrażenie 32 hektary parku, w którym co roku niezliczonymi kolorami, kształtami i zapachami wybucha sześć milionów kwiatów cebulowych : narcyzów, hiacyntów, żonkili i właśnie tulipanów. Keukenhof znaczy dosłownie "ogród kuchenny".

Mam nadzieję, że pomogłam.
Liczę na naj.
Pozdrawiam !
1 5 1