Odpowiedzi

2009-09-29T20:58:22+02:00
Zapisz w metrach używając notacji wykładniczej ( prosze jak ktos potrafi to rozpisac to jakoś)
a) 28μm (mi) =28*10⁻⁶m=2,8*10⁻7m
b) 3,8 tys. km=3,8*10⁶m
c) 252 mln km=2,52*10¹¹m
2 3 2
2009-09-29T21:04:05+02:00
A)28μm (mi) =2,8*10⁻⁷
b)3,8 tys. km=38000 km= 38000000= 3,8*10⁷
c)252 mln km=252000000 km=252000000000m=2,52*10¹¹
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T22:39:11+02:00
Zapisz w metrach używając notacji wykładniczej ( prosze jak ktos potrafi to rozpisać to jakoś)


a) 28μm (mi) = 28 * 10⁻⁶ m = 2,8 * 10⁻7 m
b) 3,8 tys km = 3,8 * 10⁶ m
c) 252 mln km = 2,52 * 10¹¹ m
4 4 4