Bardzo prosze o rozwiązanie zadania ;]
Oraz dołączenie załącznika z rysunkiem i miarami.

a.)Narysuj dowolny trapez [niebędący równoległobokiem]o polu 0,5 dm2
b.)Narysuj dowolny trapez i podziel go na dwa trapezy o wównych polach.
Do tych zadań prosze o załącznik a na nim również wymiary trapezu w poszczegulnych mijescach za dobrą odpowiedź daje naj :*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:10:52+01:00
Ok więc łap załącznik -> http://yfrog.com/03beztytuu2rap
oba trapezy są równo ramienne i w drugim został podzielony na pół od jednej podstawy do drugiej dokładnie w ich połowach.
p.s. rysunek może w realu inaczej wyglądać niż w załączniku ale zadanie jest dobrze
1 1 1
2010-01-19T20:21:50+01:00
Odpowiedzi w załacznikach
w bez tytulu jest pierwsze zadanie
a w tym drugim drugie
1 5 1