Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:51:55+01:00
Warto to robić, ponieważ wtedy możemy wakazać się swoimi umiejętnościami i nie tylko.
Na przykład gdy mamy wycieczkę możesz opowiedzieć klasie coś czego nie mówił przewodnik.
Gdy jest na przykład impreza, chodzi głównie o wspópracę i o to, aby każdy miał jakieś tam zadanie.
W ten sposób klasie poprawia się wizerunek w oczach innych klas bądź nauczycieli. :)
2010-01-19T19:52:14+01:00
-tak ponieważ mozesz zdobyć kontakty
mozesz poznać ciekawe miejsca
ciekawe zwierzęta;D
na imprezie mozesz potanczyc itp.
No i nie bedzie cie w szkole o ile wycieczka jest w czasie szkolnym xD
2010-01-19T19:53:16+01:00
1. Ma się lepsze zachowanie.
2.Inaczej na nas nauczyciele patrzą.
3. Ma się lepsze oceny.
4.Inni nas szanują i wogulę.
5.