Odpowiedzi

2009-09-29T20:45:11+02:00
W ten sentencji mowa jest o tym, aby nigdy nie dawać złu wygrać.
Zawsze to zło powinniśmy przezwyciężać dobrem.
Do tego potrzebna jest też wiara. Bo gdy wierzymy Bóg pomaga nam znaleźć wyjście z sytuacji w dobrą stronę.


Ps. napisałam na końcu o wierze , bo w tym cw. tak jest a dziś na lekcji to właśnie miałam i p. od polaka z nami to robiła. Mam nadzieje , ze będzie dobrze. ;))
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T21:10:35+02:00
Cokolwiek dobrego robi czlowiek z trudem, trud przemija a dobro zostaje. Cokolwiek zlego robi czloweik z przyjemnoscia, przyjemnosc przemija a zlo zostaje...
Mysle ze Powyzsza mysl mowi sama za siebie. gdy sie nad czyms postaramy i dobrze to uczynimy to wkrotce zdobedziemy tego ,, zyski", natomiast jesli bedzie to cos zlego to ono bedzie nas przesladowac az spotka nas kara
5 3 5