Odpowiedzi

2010-01-19T20:00:12+01:00
H=7
V=175
V=PP*H
PP=V/H
PP=175/7
PP=25
a=√25
a=5
1 5 1
2010-01-19T20:01:16+01:00
V=175 dm-sześciennych
V=Pole podstawy*wysokość
h(wysokość)=7
pole podstawy=a*a
V=a*a*h
175=a*a*7
a*a=175/7
a*a=25 stąd a=pierwiastek z 25
a=5;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:04:24+01:00
V = 175 dm³
h = 7 dm
a = ?

V = Pp × h
V = a² × 7
175 = a² × 7 I ÷7
25 = a²
a = √25
a = 5 dm