Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:57:15+01:00
A) √2
b)10√2
c)o √2

a√2=2/:√2
a=2:√2
a=2√2:2
a=√2

b√2=5/:√2
b=5:√2
b=5√2:2
b=2,5√2
obw.=4*2,5√2=10√2

c)c√2=10/:√
c=10:√2
c=5√2
d√2=8/:√2
d=8:√2
d=4√2
9 3 9
2010-01-19T20:00:52+01:00
A)
a-długość kwadratu
d-długość przekątnej
d=a√2
2=a√2 //:√2
a=2/√2=2√2/2=√2
Odp:długość boku wynosi √2

b)
L-obwód kwadratu
d=a√2
5=a√2 //:√2
a=5/√2=5√2/2=2,5√2
L=4a=4*2,5√2=10√2

c)
d₁=10
10=a√2 //:√2
a₁=10/√2=10√2/2=5√2

d₂=8
8=a√2 //:√2
a₂=8/√2=8√2/2=4√2

a₁-a₂=5√2-4√2=√2

Odp:bok kwadratu o przekątnej 10 jest dłuższy o √2 niż bok kwadratu o przekątnej 8.
3 2 3
2010-01-19T20:03:08+01:00
A)
przekatna:
a pierwiasta z 2=2
a= 2/pierwiastek z 2
(usuwasz niewymiernosć)
a=pierwiastek z 2

b)
przekątna=a pierwiastka z 2
a pierwiastka z 2=5
a=5/pierwiastek z 2
(usuwasz niewymiernosć)
a=5 pierwiastków z 2/2

obw=4*5pierwiastkow z 2/2
obw=10 pierwiastkow z 2


c)
przekątna 10
a pierw z 2=10
a=10/pierw z 2
a=5pierw z 2

przekatna 8

b pierw z 2=8
b=8/pierw z 2
b=4pier z 2
a-b=5pierz 2-4 pier z 2= pierw z 2
3 1 3