Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T19:57:04+01:00
A ) Dzięki temu,że torfowce są złożone z dwóch rodzajów komórek: martwych i żywych. Żywe są odpowiedzialne za proces fotosyntezy a martwe mogą gromadzic wodę. Dzięki tej budowie liścia mają zdolność zatrzymywnia wody.

b) Zapobiegają powodziom, a w czasie suszy powoli oddają wodę do środowiska.
17 4 17
2010-01-19T19:57:29+01:00
A)Torfowce mają zdolnośc zatrzymywania wody,gdyż mech torfowiec jest złozony z dwóch rodzajów komórek: martwych i żywych. Żywe są odpowiedzialne za proces fotosyntezy ,natomiast martwe komórki mogą gromadzic wodę. Dzięki tej szczególnej budowie liścia mają zdolnośc ztrzymywnia wody.
25 4 25