Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T20:43:36+02:00
Bardzo liczne są gady: żółwie lądowe (grecki) i morskie (zielony, karetta, szylkretowy), obrączkowce, węże (żmije, połozy, malpolon, ślepucha robakowata) i jaszczurki (kameleon, agama hardun, gekony, murówki, scynki). Spośród ssaków należt powiedziec o: magocie, muflonie, danielu, żenecie, manguście, perewizce, jeżozwierzu, myszy kolczastej. Liczne ptaki drapieżne: sępy, orzełek południowy, raróg górski i śpiewające: pokrzewki, cierlik.
7 4 7
2009-09-29T20:44:56+02:00
Króliki,chomikowate,wiewiórki,daniele,muflony,szakale.
3 4 3