Odpowiedzi

2010-01-19T20:02:04+01:00
Użytkowanie przez nieletnich portali dla osób powyżej 18 lat jest zabronione nie powinno sie udzielać swoich danych nieznajomym oraz nie krzyczeć to znaczy nie pisać non stop dużymi literami lub pisać różnym stylem to znaczy raz małymi raz dużymi literami powinno sie pisać przejrzyście i wyrażnie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:03:49+01:00
Taka praca powinna też zawierać krótki opis licencji programów ściągniętych z sieci (np.freeware,shareware itd.). Powinna być tam też krótka lista praw, które obowiązują do tego rodzaju licencji.