Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:05:33+01:00
O królu Midasie mówi się "biedny a bogaty" gdyż wszystko co dotykał zamieniało się w złoto więc nie miał żadnych dóbr naturalnych ani pokarmu. Więc Król Midas był biedny z braku pokarmu oraz braku szczęścia ze złota.
8 4 8
2010-01-19T20:35:49+01:00
Używa się określenia "bogacz a biedak", ponieważ choć Midas miał dużo bogactwa nie mógł nic jeść, ponieważ wszystko co dotknął zamieniało się w złoto.
3 4 3