Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T20:58:35+02:00
X-groch
y-cebula

2x+3y=8 \*3
6x+½y=8 \*(-2)

6x+9y=24
-6x-y=-16
8y=8/8
y=1
1gr

2009-09-29T21:00:33+02:00
X- cana korca grochu
y - cena korca cebuli

{2x + 3y = 8
{3x + 0,5y = 8 / × (-6)

{2x + 3y = 8
{-18x - 3y = -48
-16x = -40 /÷(-16)
x = 2,5

2x + 3y = 8
2 × 2,5 + 3y = 8
5 + 3y = 8
3y = 8-5
3y = 3 /÷3
y = 1
Odp. korzec cebul kosztował 1 gr.

chyba dobrze;d
2009-09-29T21:02:34+02:00
2g+3c=8
0,5c+3g=8

6g+9c=24
-6g-1c=-16

9c-c=24-16
8c=8
c=1

Odp. Korzec grochu kosztował 1 gr.