Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:04:20+01:00
0,25=25/100=1/4
1,450=1 45/100=1 9/20
22,4864= 22 4864/10000=22 1216/2500=22 303/625
3,4308= 3 4308/10000=3 1077/2500
5,68= 5 68/100= 5 17/25
0,888=888/1000= 111/125
4,7684=4 7684/10000=4 1921/2500
0,0256= 265/10000= 53/2000
2010-01-19T20:12:01+01:00
0,25=25/100=1/4
1,450=1i450/1000=1i9/20
22,4864=22i4864/10000=22i304/625
3,4308=3i4308/10000=3i1077/2500
5,68=5i68/100=5i17/25
0,888=888/1000=111/125
4,7684=4i7684/10000=4i1921/2500
0,0256=256/1000=32/125
2010-01-19T20:16:48+01:00
0,25=25/100=1/4
1,450= 145/100=29/20=1 i 9/20
22,4864=224864/10000=112432/5000=56216/2500=28108/1250=14054/625=
=22 i 304/625
3,4308=34308/10000=17154/5000=8577/2500=3 i 1077/2500
5,68= 568/100=284/50=142/25=5 i 17/25
0,888=888/1000=444/500= 222/250= 111/125
4,7684= 47684/10000=23842/5000=11921/2500=4 i 1921/2500
0,0256 =256/10000= 128/5000=64/2500=32/1250=16/625