A więc zadanie z polskiego - pewnie łatwe i warto bo dostaniecie n a j lub punkty
wyrazy pochodne i obocznośc do :
lampa
ściana
sufit
piłka

oraz:
opisz życzliwie koleżankę lub kolegę ze szkoły( min. 20 zdań )
chce opisać : brunetka,wysoka,lubi ubierać golf,często się uśmiecha,piękne , duże,brązowe oczy,miła,symoatyczna,jest moją porzjaciólką,ma na imię Marlena,siedzi ze mną w ławce, bardzo ja szanuje,uważam , że jest sympatyczna i kolezenska,ma długie włosy i grzywkę,ma 12 lat,
połączcie to plis !

2

Odpowiedzi

2010-01-19T20:11:09+01:00
Mam koleżankę która nazywa się Marlena.
Posiada piękne duże brązowe oczy i siedzi ze mną w ławce.
Ma 12 lat, jest wysoką brunetką z dlugimi włosami,lubi ubierać golf i często się uśmiecha.
Bardzo ją szanuję za to, że jest dla mnie miła.
Marlena jest moją najlepszą przyjaciółką.


No spróbowalem :D nie wiem czy ci sie bdzie podobac :>

Najlepsza Odpowiedź!
  • midi
  • Rozwiązujący
2010-01-19T20:18:17+01:00
Nie znalazłam wyrazów pochodnych i oboczności

Moja koleżanka ma na imię Marlena i siedzi ze mną w ławce. Ma 12 lat i jest wysoką długowłosą brunetką. Posiada duże,pięknę i brązowe oczy, na które opada grzywka. Lubi ubierać się w golf i często się uśmiecha. Uważam, że jest bardzo sympatyczna i koleżeńska. Bardzo ją lubię i sznuję.

ps. mam nadzieję, ze może być