Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:19:45+01:00
1. Arystokracja
- Stolnik Horeszko
2. Szlachta średniozamożna
- Sędzia
3. Szlachta zaściankowa
- Dobrzyńscy
- Gerwazy
4. Przedstawiciele nowych czasów
- Tadeusz
- Zosia
5. Państwo modni
- Hrabia
- Telimena

U mnie taki "podział" obowiązuje.
Pozdrawiam.
8 2 8
2010-01-19T21:23:02+01:00
Szlachta soplicowska:
Jacek soplica, Sędzia soplica, tadeusz soplica, telimena wojski, woźny protazy
Szlachta zaściankowa:
Maciej Dobrzyński, Bartek zwany Prusakiem, Maciek zwany kropicielem. Bartek zwany brzytewka, Maciek konewka
Goście w Soplicowie:
Podkomorzy, asessor, rejent, jankiel,
Magnateria:
Stolnik Horeszko,Zosia, Hrabia Horeszko
4 2 4