Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:18:59+01:00
Moje odczucia są wtedy bardzo dziwne.
Jestem podekscytowany, a zarazem pełen podziwu.
Nie widać wtedy wiele, ponieważ wkoło jest ciemno.
Ale na pewno coś co mnie zainteresuję zapamiętam do końca zycia.
2010-01-19T20:30:25+01:00
Gdy szłam ulicami Krakowa było już ciemno.Kraków był pięknie oświetlony.Kiedy szlam uliczką czułam się wspaniale.Wydawało mi się że wszystkie światła padały na katedrę.Czuła ja zapierało mi dech w piersiach.To był niesamowity widok.Nigdy tego co czułam i widziałam nie zapomnę.