Odpowiedzi

2010-01-19T20:20:53+01:00
Owczarek niemiecki
kundel
pinczer
huski
dog niemiecki
pitt bull
amstaf
yorki
pudel
rodwailer
wilczur
golden retriver
bernardyn
jamnik

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T20:22:14+01:00
Lp. Rasa GRUPA FCI NUMER FCI Liczba hodowli Liczba ogłoszeń
1 Aidi 2 247 Hodowle: 9 Ogłoszenia: 31
2 Airedale Terrier 3 7 Hodowle: 11 Ogłoszenia: 5
3 Akita 5 255 Hodowle: 27 Ogłoszenia: 11
4 Alaskan Malamute 5 243 Hodowle: 23 Ogłoszenia: 10
5 Alpejski gończy krótkonożny 6 254 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
6 American Staffordshire Terrier 3 286 Hodowle: 26 Ogłoszenia: 28
7 Amerykański spaniel dowodny 8 301 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
8 Appenzeller 2 46 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
9 Ariégois 6 20 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
10 Australian Cattle Dog 1 287 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 1
11 Australian Silky Terrier 3 236 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 0
12 Basenji 5 43 Hodowle: 4 Ogłoszenia: 1
13 Basset artezyjsko-normandzki 6 34 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
14 Basset bretoński 6 36 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
15 Basset gaskoński 6 35 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
16 Basset hound 6 163 Hodowle: 7 Ogłoszenia: 0
17 Beagle 6 161 Hodowle: 26 Ogłoszenia: 16
18 Beagle Harrier 6 290 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
19 Bearded Collie 1 271 Hodowle: 4 Ogłoszenia: 0
20 Bedlington Terrier 3 9 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
21 Bergamasco 1 194 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
22 Bernardyn 2 61 Hodowle: 12 Ogłoszenia: 5
23 Berneński pies pasterski 2 45 Hodowle: 49 Ogłoszenia: 21
24 Biały owczarek szwajcarski 1 347 Hodowle: 4 Ogłoszenia: 1
25 Biały Owczarek szwajcarski 0 0 Hodowle: 2 Ogłoszenia: 0
26 Bichon Frise 9 215 Hodowle: 6 Ogłoszenia: 4
27 Billy 6 25 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
28 Black and Tan Coonhound 6 300 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
29 Bloodhound 6 84 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 7
30 Bokser 2 144 Hodowle: 13 Ogłoszenia: 9
31 Bolończyk 9 196 Hodowle: 4 Ogłoszenia: 0
32 Border Collie 1 297 Hodowle: 7 Ogłoszenia: 0
33 Border Terrier 3 10 Hodowle: 2 Ogłoszenia: 2
34 Boston Terrier 9 140 Hodowle: 17 Ogłoszenia: 4
35 Bouvier des Ardennes 1 171 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
36 Bouvier des Flandres 1 191 Hodowle: 5 Ogłoszenia: 4
37 Brabantczyk 9 82 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 1
38 Braque de l`Ariege 7 177 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
39 Braque du Bourbonnais 7 179 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 1
40 Braque Saint-Germain 7 115 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 3
41 Braquq d`Auvergne 7 180 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 2
42 Broholmer 2 315 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
43 Buldog amerykański 0 0 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
44 Buldog angielski 2 149 Hodowle: 16 Ogłoszenia: 1
45 Buldog francuski 9 101 Hodowle: 8 Ogłoszenia: 9
46 Bullmastiff 2 157 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 1
47 Bulterier 3 11 Hodowle: 14 Ogłoszenia: 3
48 Bulterier 3 11 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 6
49 Bulterier miniaturowy 3 11 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
50 Cairn Terrier 3 4 Hodowle: 10 Ogłoszenia: 6
51 Canaan Dog 5 273 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
52 Cane Corso 2 343 Hodowle: 14 Ogłoszenia: 7
53 Cao da Serra da Estrela 2 173 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
54 Cao de Castro Laboreiro 2 170 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 1
55 Cao Fila de Sao Miguel 1 340 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
56 Cavalier King Charles Spaniel 9 136 Hodowle: 13 Ogłoszenia: 1
57 Charcik włoski 10 200 Hodowle: 5 Ogłoszenia: 2
58 Chart afgański 10 228 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 0
59 Chart afrykański 10 307 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
60 Chart arabski 10 188 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
61 Chart hiszpański 10 285 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 1
62 Chart perski 10 269 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 1
63 Chart polski 10 333 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 3
64 Chart rosyjski borzoj 10 193 Hodowle: 5 Ogłoszenia: 0
65 Chart szkocki 10 164 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 1
66 Chart węgierski 10 240 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 1
67 Chesapeake Bay Retriever 8 263 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 3
68 Chien dArtois 6 28 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 1
69 Chihuahua 9 218 Hodowle: 32 Ogłoszenia: 11
70 Chin japoński 9 206 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 1
71 Chiński grzywacz - długowłosy 9 288 Hodowle: 12 Ogłoszenia: 0
72 Chiński Grzywacz nagi 0 0 Hodowle: 9 Ogłoszenia: 5
73 Chow Chow 5 205 Hodowle: 10 Ogłoszenia: 2
74 Cirneco dell Etna 5 199 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 1
75 Clumber Spaniel 8 109 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
76 Cocer spaniel amerykański 8 167 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 1
77 Cocker spaniel angielski 8 5 Hodowle: 18 Ogłoszenia: 13
78 Coton de Tuléar 9 283 Hodowle: 5 Ogłoszenia: 0
79 Curly Coated Retriever 8 110 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 2
80 Czarny Terier rosyjski 2 327 Hodowle: 6 Ogłoszenia: 3
81 Czechosłowacki wilczak 1 332 Hodowle: 4 Ogłoszenia: 2
82 Czeski pies górski 1 142 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
83 Czeski rex 0 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
84 Czuwacz słowacki 1 142 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 3
85 Dalmatyńczyk 6 153 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 3
86 Dalmatyńczyk 5 2 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 1
87 Dandie Dinmont Terrier 3 168 Hodowle: 2 Ogłoszenia: 1
88 Doberman 2 143 Hodowle: 5 Ogłoszenia: 8
89 Dog argentyński 2 292 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 2
90 Dog niemiecki 2 235 Hodowle: 48 Ogłoszenia: 13
91 Dogue de Bordeaux 2 116 Hodowle: 10 Ogłoszenia: 4
92 Doński Sfinks 0 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 1
93 Drentse Patrijshond 7 224 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
94 Drever 6 130 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 1
95 Dunker 6 203 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
96 Duży gończy anglo-francuski biało-czarny 6 323 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
97 Duży gończy anglo-francuski biało-pomar. 6 324 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
98 Duży gończy anglo-francuski trójkolorowy 6 322 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 1
99 Duży gończy gaskoński 6 22 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
100 Duży japoński pies 5 344 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 1
101 Duży szwajcarski pies pasterski 2 58 Hodowle: 8 Ogłoszenia: 1
102 Elkhund czarny 5 268 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 2
103 Elkhund szary 5 242 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
104 Entlebucher 2 47 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 1
105 Epagneul bleu de Picardie 7 106 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
106 Epagneul Breton 7 95 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
107 Epagneul de Pont-Audemer 7 114 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 1
108 Epagneul francais 7 175 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
109 Epagneul picard 7 108 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
110 Eurasier 5 291 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
111 Field Spaniel 8 123 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
112 Flat coated retriever 8 121 Hodowle: 13 Ogłoszenia: 2
113 Foksterier krótkowłosy 3 12 Hodowle: 2 Ogłoszenia: 2
114 Foksterier szorstkowłosy 3 169 Hodowle: 7 Ogłoszenia: 5
115 Foxhound amerykański 6 303 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
116 Foxhound angielski 6 159 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 1
117 Francuski pies dowodny - Barbet 8 105 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
118 Fryzyjski pies dowodny 8 221 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 1
119 Golden Retriever 8 111 Hodowle: 59 Ogłoszenia: 37
120 Gończy austryjacki - Brandlbracke 6 63 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
121 Gończy berneński krótkonożny krótkowłosy 6 60 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
122 Gończy berneński krótkonożny szorstkowłosy 6 60 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
123 Gończy bośniacki szorstkowłosy Barak 6 155 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
124 Gończy chorwacki 6 154 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
125 Gończy fiński 6 51 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
126 Gończy francuski biało-czarny 6 220 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
127 Gończy francuski biało-pomarańczowy 6 316 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
128 Gończy francuski trójkolorowy 6 219 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
129 Gończy grecki 6 214 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
130 Gończy Hamiltona 6 132 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
131 Gończy hiszpański 6 204 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
132 Gończy istryjski krótkowłosy 6 151 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
133 Gończy istryjski szorstkowłosy 6 152 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
134 Gończy jugosłowiański trójkolorowy 6 229 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
135 Gończy lucereński krótkonożny 6 60 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 1
136 Gończy niemiecki 6 29 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
137 Gończy polski 6 0 Hodowle: 4 Ogłoszenia: 0
138 Gończy Schillera 6 131 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 1
139 Gończy serbski 6 150 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
140 Gończy słowacki 6 244 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
141 Gończy smalandzki 6 129 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
142 Gończy styryjski 6 62 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
143 Gończy szwajcarski 6 59 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
144 Gończy tyrolski 6 68 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
145 Gończy węgierski 6 241 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
146 Gończy włoski krótkowłosy 6 337 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
147 Gończy włoski szorstkowłosy 6 198 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
148 Gończy z Jury krótkonożny 6 60 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
149 Gończy ze Schwyz krótkonożny 6 60 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
150 Grand Basset griffon vendeen 6 33 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
151 Grand gascon saintogeois 6 21 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
152 Grand griffon vendeen 6 282 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
153 Greyhound 10 158 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
154 Gryfon Korthalsa 7 107 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
155 Gryfonik belgijski 9 81 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 1
156 Gryfonik brukselski 9 80 Hodowle: 6 Ogłoszenia: 3
157 Haldenstovare 6 267 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
158 Harrier 6 295 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
159 Hawańczyk 9 250 Hodowle: 6 Ogłoszenia: 4
160 Hiszpański pies dowodny 8 336 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
161 Hokkaido - Szpic japoński 5 261 Hodowle: 2 Ogłoszenia: 0
162 Hollandse Smoushound 2 308 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
163 Hovawart 2 190 Hodowle: 8 Ogłoszenia: 0
164 Hygenhund 6 266 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
165 Irish Glen of Imaal Terrier 3 302 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
166 Irish Soft Coated Wheaten Terrier 3 40 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
167 Irlandzki spaniel dowodny 8 124 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
168 Islandzki szpic pasterski 5 289 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
169 Jack Russell Terrier 3 345 Hodowle: 15 Ogłoszenia: 9
170 Jamnik króliczy długowłosy 4 148 Hodowle: 6 Ogłoszenia: 0
171 Jamnik króliczy krótkowłosy 4 148 Hodowle: 2 Ogłoszenia: 0
172 Jamnik króliczy szorstkowłosy 4 148 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 1
173 Jamnik miniaturowy długowłosy 4 148 Hodowle: 8 Ogłoszenia: 1
174 Jamnik miniaturowy krótkowłosy 4 148 Hodowle: 2 Ogłoszenia: 0
175 Jamnik miniaturowy szorstkowłosy 4 148 Hodowle: 7 Ogłoszenia: 0
176 Jamnik standardowy długowłosy 4 148 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 3
177 Jamnik standardowy krótkowłosy 4 148 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 4
178 Jamnik standardowy szorstkowłosy 4 148 Hodowle: 2 Ogłoszenia: 1
179 Jamthund 5 42 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
180 Jindo Dog 5 334 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
181 Jugosłowiański gończy górski 6 279 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
182 Kai - Szpic japoński 5 317 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
183 Karelski pies na niedżwiedzie 5 48 Hodowle: 2 Ogłoszenia: 0
184 Kerry Blue Terrier 3 3 Hodowle: 5 Ogłoszenia: 0
185 King Charles Spaniel 9 128 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
186 Kishu - szpic japoński 5 318 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
187 Komondor 1 53 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
188 Kromfohrländer 9 192 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
189 Kuvasz 1 54 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
190 Labrador retriever 8 122 Hodowle: 43 Ogłoszenia: 55
191 Lagotto romagnolo 8 298 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
192 Lajka rosyjsko-europejska 5 304 Hodowle: 2 Ogłoszenia: 0
193 Lajka wschodniosyberyjska 5 305 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
194 Lajka zachodniosyberyjska 5 306 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
195 Lakeland Terrier 3 70 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 1
196 Landseer 2 226 Hodowle: 4 Ogłoszenia: 2
197 Lapinporokoira 5 284 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
198 Leonberger 2 145 Hodowle: 17 Ogłoszenia: 3
199 Lhasa apso 9 227 Hodowle: 13 Ogłoszenia: 5
200 Lwi piesek 9 233 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
201 Maltańczyk 9 65 Hodowle: 23 Ogłoszenia: 12
202 Mały gończy anglo-francuski 6 325 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
203 Mały gończy gaskoński 6 31 Hodowle: 2 Ogłoszenia: 3
204 Manchester Terrier 3 71 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
205 Maremmano-Abruzzese 1 201 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
206 Mastif angielski 2 264 Hodowle: 4 Ogłoszenia: 4
207 Mastif hiszpański 2 91 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
208 Mastif napolitański 2 197 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
209 Mastif pirenejski 2 92 Hodowle: 2 Ogłoszenia: 0
210 Mastif tybetański 2 230 Hodowle: 18 Ogłoszenia: 2
211 Mastiff brazylijski 2 225 Hodowle: 6 Ogłoszenia: 0
212 Mops 9 253 Hodowle: 20 Ogłoszenia: 6
213 Moskiewski pies stróżujacy 0 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
214 Mudi 1 238 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
215 Munsterlander duży 7 118 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
216 Munsterlander mały 7 102 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
217 Nagi pies meksykański 5 234 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
218 Nagi pies peruwiański 5 310 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 1
219 Niemiecki terier myśliwski 3 103 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
220 Norfolk Terrier 3 272 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
221 Norrbottenspets 5 276 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
222 Norsk Buhund 5 237 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
223 Norsk Lundehund 5 265 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
224 Norwich Terrier 3 72 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 0
225 Nova Scotia duck tolling retriever 8 312 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 1
226 Nowofundland 2 50 Hodowle: 18 Ogłoszenia: 7
227 Ogar polski 6 52 Hodowle: 8 Ogłoszenia: 1
228 Otterhound 6 294 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
229 Owczarek anatolijski - Coban Kopegi 2 331 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 0
230 Owczarek australijski 1 293 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
231 Owczarek australijski (typ amerykański) 1 342 Hodowle: 4 Ogłoszenia: 4
232 Owczarek belgijski 1 15 Hodowle: 6 Ogłoszenia: 4
233 Owczarek belgijski Laekenois 1 15 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
234 Owczarek belgijski Malinois 1 15 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 2
235 Owczarek belgijski Tervuren 1 15 Hodowle: 5 Ogłoszenia: 1
236 Owczarek chorwacki 1 277 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
237 Owczarek francuski Beauceron 1 44 Hodowle: 4 Ogłoszenia: 0
238 Owczarek francuski Briard 1 113 Hodowle: 13 Ogłoszenia: 2
239 Owczarek holenderski 1 223 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
240 Owczarek kataloński 1 87 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
241 Owczarek kaukaski 2 328 Hodowle: 5 Ogłoszenia: 4
242 Owczarek Kraski 2 278 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
243 Owczarek niemiecki 1 166 Hodowle: 36 Ogłoszenia: 48
244 Owczarek Niemiecki długowłosy 1 166 Hodowle: 12 Ogłoszenia: 20
245 Owczarek pikardyjski 1 176 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 1
246 Owczarek pirenejski (a face rase) 1 141 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
247 Owczarek pirenejski (a poil long) 1 141 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
248 Owczarek podhalański 1 252 Hodowle: 4 Ogłoszenia: 2
249 Owczarek południoworosyjski Jużak 1 326 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 0
250 Owczarek portugalski 1 93 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
251 Owczarek staroangielski Bobtail 1 16 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 2
252 Owczarek szetlandzki 1 88 Hodowle: 9 Ogłoszenia: 3
253 Owczarek szkocki długowłosy 1 156 Hodowle: 12 Ogłoszenia: 11
254 Owczarek szkocki krótkowłosy 1 296 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
255 Owczarek środkowoazjatycki 2 335 Hodowle: 12 Ogłoszenia: 4
256 Owczarek z Majorki 1 321 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
257 Parson Russell Terrier 3 339 Hodowle: 6 Ogłoszenia: 4
258 Pekińczyk, Peke 9 207 Hodowle: 2 Ogłoszenia: 5
259 Petit Basset griffon vendeen 6 67 Hodowle: 2 Ogłoszenia: 1
260 Petit gascon saintongeois 6 21 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
261 Pies Faraona 5 248 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
262 Pies grenlandzki 5 274 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
263 Pies kanaryjski 2 346 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
264 Pies kanaryjski 2 346 Hodowle: 7 Ogłoszenia: 0
265 Pies z Majorki (Ca de Bou) 2 249 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
266 Pinczer austryjacki 2 64 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
267 Pinczer małpi 2 186 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
268 Pinczer miniaturowy 2 185 Hodowle: 11 Ogłoszenia: 10
269 Pinczer średni 2 184 Hodowle: 10 Ogłoszenia: 2
270 Pirenejski pies górski 2 137 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
271 Pit Bull Terrier 0 0 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 8
272 Płochacz holenderski 8 314 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
273 Płochacz niemiecki 8 104 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
274 Podenco kanaryjski 5 329 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
275 Podenco z Ibizy 5 89 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
276 Podengo portugalski 5 94 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
277 Pointer 7 1 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
278 Pointerr niemiecki 0 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
279 Poitevin 6 24 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
280 Polski owczarek nizinny 1 251 Hodowle: 7 Ogłoszenia: 0
281 Porcelaine 6 30 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
282 Porcelaine 6 30 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
283 Portugalski pies dowodny 8 37 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
284 Posokowiec bawarski 6 217 Hodowle: 12 Ogłoszenia: 6
285 Posokowiec hanowerski 6 213 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 1
286 Pudel 0 Hodowle: 4 Ogłoszenia: 2
287 Pudel duży 9 172 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
288 Pudel miniaturowy 9 172 Hodowle: 7 Ogłoszenia: 1
289 Pudel średni 9 172 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
290 Pudel Toy 9 172 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
291 Pudelpointer 7 216 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
292 Puli 1 55 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
293 Pumi 1 56 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
294 Pungsan Dog 0 0 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
295 Rafeiro do Alentejo 2 96 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
296 Rhodesian ridgeback 6 146 Hodowle: 12 Ogłoszenia: 2
297 Rosyjski Toy Terrier 9 352 Hodowle: 5 Ogłoszenia: 1
298 Rottweiler 2 147 Hodowle: 12 Ogłoszenia: 8
299 Saarloos Wolfhond 1 311 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
300 Samoyed 5 212 Hodowle: 8 Ogłoszenia: 0
301 Schapendoes 1 313 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
302 Schipperke 1 83 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
303 Schipperke 1 83 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
304 Schweizerischer Niederlaufhund 6 60 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
305 Sealyham Terrier 3 74 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 1
306 Seter angielski 7 2 Hodowle: 11 Ogłoszenia: 1
307 Seter irlandzki 7 120 Hodowle: 12 Ogłoszenia: 3
308 Seter irlandzki czerwono-biały 7 330 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 0
309 Seter szkocki (Gordon) 7 6 Hodowle: 9 Ogłoszenia: 1
310 Shar Pei 2 309 Hodowle: 18 Ogłoszenia: 9
311 Shiba 5 257 Hodowle: 8 Ogłoszenia: 0
312 Shih Tzu 9 208 Hodowle: 5 Ogłoszenia: 23
313 Shikoku 5 319 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
314 Siberian Husky 5 270 Hodowle: 36 Ogłoszenia: 25
315 Skye Terrier 3 75 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 0
316 Spaniel kontynentalny miniaturowy 9 77 Hodowle: 6 Ogłoszenia: 2
317 Springer spaniel angielski 8 125 Hodowle: 4 Ogłoszenia: 1
318 Springer spaniel walijski 8 126 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
319 Staffordshire Bull Terrier 3 76 Hodowle: 17 Ogłoszenia: 10
320 Suomenlapinkoira 5 189 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
321 Sussex Spaniel 8 127 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
322 Svensk Lapphund 5 135 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
323 Szarplaninac 2 41 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
324 Sznaucer miniaturowy 2 183 Hodowle: 34 Ogłoszenia: 16
325 Sznaucer olbrzym 2 181 Hodowle: 8 Ogłoszenia: 7
326 Sznaucer średni 2 182 Hodowle: 11 Ogłoszenia: 5
327 Szorstkowłosy gończy bretoński 6 66 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
328 Szorstkowłosy gończy gaskoński 6 19 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
329 Szorstkowłosy gończy wendejski 6 32 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
330 Szorstkowłosy gończy z Nivernais 6 17 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
331 Szpic duży 5 97 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
332 Szpic fiński 5 49 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
333 Szpic japoński 5 262 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
334 Szpic mały 5 97 Hodowle: 5 Ogłoszenia: 0
335 Szpic miniaturowy (Pomeranian) 5 97 Hodowle: 7 Ogłoszenia: 1
336 Szpic średni 5 97 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
337 Szpic wilczy niemiecki - Keeshond 5 97 Hodowle: 6 Ogłoszenia: 0
338 Szpic włoski 5 195 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
339 Terier australijski 3 8 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
340 Terier brazylijski 3 341 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
341 Terier czeski 3 246 Hodowle: 2 Ogłoszenia: 0
342 Terier irlandzki 3 139 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 1
343 Terier japoński 3 259 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
344 Terier szkocki 3 73 Hodowle: 4 Ogłoszenia: 0
345 Terier tybetański 9 209 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 0
346 Terier walijski 3 78 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 1
347 Thai Ridgeback Dog 5 338 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
348 Tosa 2 260 Hodowle: 9 Ogłoszenia: 0
349 Toy Terrier 3 13 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 3
350 Vastgotaspets 5 14 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
351 Welsh Corgi Cardigan 1 38 Hodowle: 4 Ogłoszenia: 1
352 Welsh Corgi Pembroke 1 39 Hodowle: 2 Ogłoszenia: 3
353 West Highland White Terrier 3 85 Hodowle: 34 Ogłoszenia: 14
354 Westwalski gończy krótkonożny 6 100 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
355 Whippet 10 162 Hodowle: 9 Ogłoszenia: 2
356 Wilczarz irlandzki 10 160 Hodowle: 5 Ogłoszenia: 0
357 Wyżeł czeski szorstkowłosy (Fousek) 7 245 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 3
358 Wyżeł duński 7 281 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
359 Wyżeł fryzyjski 7 222 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
360 Wyżeł gaskoński 7 133 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
361 Wyżeł hiszpański z Burgos 7 90 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
362 Wyżeł niemiecki długowłosy 7 117 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
363 Wyżeł niemiecki krótkowłosy 7 119 Hodowle: 5 Ogłoszenia: 1
364 Wyżeł niemiecki szorstkowłosy 7 98 Hodowle: 1 Ogłoszenia: 0
365 Wyżeł pirenejski 7 134 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
366 Wyżeł portugalski 7 187 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
367 Wyżeł słowacki szorstkowłosy (Ohar) 7 320 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
368 Wyżeł weimarski 7 99 Hodowle: 12 Ogłoszenia: 4
369 Wyżeł węgierski krótkowłosy 7 57 Hodowle: 3 Ogłoszenia: 2
370 Wyżeł węgierski szorstkowłosy 7 239 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
371 Wyżeł włoski krótkowłosy 7 202 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
372 Wyżeł włoski szorstkowłosy 7 165 Hodowle: 0 Ogłoszenia: 0
373 Yorkshire Terrier 3 86 Hodowle: 67 Ogłoszenia: 70