Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:21:33+01:00
Worków - Dopełniacz, liczba mnoga, rodzaj męskoosobowy
monet - Dopełniacz, liczba mnoga, rodzaj niemęskoosobowy
całości - Dopełniacz, liczba pojedyncza, rodzaj żeński
wypłacenie - Mianownik, liczba pojedyncza, rodzaj nijaki
majątku - Dopełniacz, liczba pojedyncza, rodzaj męski
2010-01-19T20:22:02+01:00
Worków: Dopełniacz l. mn r.m-os
monet: Dopełniacz l.mn r.niem-os
całości: Dopełniacz l.poj r. ż
wypłacenie: Mianownik l.poj r.nijaki
majątku: Dopełniacz l.poj r.m
2010-01-19T20:25:11+01:00
Worków - D. l. mn. r. m
moment - M. l. poj. r. m
całości - D. l. poj. r. n
wypłacenie - M. l. poj. r. n
majątku - D. l. mn. r. m