Odpowiedzi

2010-01-19T20:23:43+01:00

Drogi Mateuszu (data)(miejsce)
Witam!Dawniej byłem uczniem Jezusa, uczyłem się o Panu Bogu. Razem z trzema ewangelistami spisaliśmy Ewangelię; spisaliśmy ją dla Was żebyście czytali Ewangelie(Słowa Boga).
Przez czytanie Ewangelii oraz modlenie się rozmawiamy z Panem Bogiem. Zapamiętaj Bóg kocha każdego z nas obojętnie od wyglądu. Pozdrawiam
Ewangelista Piotr
3 2 3
2010-01-19T20:42:36+01:00
Witaj piszę bo wiem że nie czujesz się w kościele zbyt dobrze postanowiłem spróbować cię przekonać że Jezus Chrystus nie znajduje się tylko w Kościele lecz także w twoim sercu mówisz że tego nie czujesz,poczujesz go gdy tylko zechcesz nie każdy potrafi powiedzieć że Bóg jest w nim i że przychodzi im to ciężko lecz wieże że ty potrafisz dostrzec w sobie obecność Boga.Pomyśli tylko co Bóg ci dał,dał ci oczy piękne zdrowe oczy którymi czytasz me słowa,dał ci uszy którymi słuchasz co ma ci do powiedzenia,dał ci rozum byś poznawał jego życie i to co czynił na ziemi przed swym odejściem do nieba,dał ci nogi byś chodził jego ścieżkami nie zawsze będzie łatwo lecz nagroda w niebie będzie wynagrodzeniem twych największych cierpień,dał ci ręce byś każdego ranka i wieczora wznosił je ku niemu i modlił się by nie być jak kamień twardy i miedź brzęcząca
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:59:22+01:00
Droga Magdo!
Chciałbym cie zgłębi serca zachęcić do wiary w Jezusa Chrystusa. Towarzyszyłem mu przez długi czas w jego wędrówce więc wiem o czym mówię . Widziałem cuda jakie czynił, jak gorliwie modlił się do ojca i z jak wielkim zapałem pomagał innym ludziom. To wszytko zagłębiało moja wiarę w Niego, wiarę w Boga. Mam nadzieję że to cię tez przekona i uwierzysz w Jezusa Chrystusa, Syna bożego.
św. Mateusz
2 3 2